27.02.2020

Tomáš Goláň vítězem soutěže Daňař roku 2019

Myš

Ve středu 5. 2. 2020 se v pražském hotelu International uskutečnil jubilejní desátý ročník soutěže DAŇAŘ & DAŇOVÁ FIRMA roku. Během galavečera proběhlo slavnostní vyhlášení 14 vítězů ze 7 kategorií soutěže, pořádané společností Wolters Kluwer ČR. Ti nejlepší daňoví specialisté a osobnosti z oblastí daní byli oceněni na základě hlasování odborné i laické veřejnosti. Vedle toho byly oceňovány také tři Nejvstřícnější finanční úřady roku 2019, Nejžádanější zaměstnavatel v daních za rok 2019 a již podruhé byl vyhlášen žebříček Největších poradenských firem roku 2019, jehož sestavení podpořila mezinárodní poradenská síť ETL Global.


Hlasování v tomto ročníku soutěže probíhalo od 1. 11. 2019 do 8. 1. 2020. Letos bylo do soutěže nominováno 60 daňových specialistů a osobností. 


Daňová osobnost roku je kategorie, která oceňuje osobnost z daňové sféry, která svým působením dokázala něčím pozitivním přispět v tomto odvětví. Hlasuje se samostatně pro osobnost z komerční nebo státní daňové sféry a právě za komerční sféru se vítězem této kategorie za rok 2019 stal Ing. Tomáš Goláň.


Všem hlasujícím děkujeme za jejich hlasy!


https://www.danar-roku.cz/vysledky-2019/ 

 

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Dejte nám prosím vědět, která data nám a našim partnerům dovolíte zpracovat.


Technická data

Trvale zapnuto

Webové stránky potřebují technická data pro správné fungování. Bez těchto dat by nebylo možné například vyhledávat, přehrát video nebo dokončit objednávku v e-shopu.

Analytické a statistické údaje

Analytické a statistické údaje nám pomáhají pochopit, jaké funkce jsou vaše oblíbené, co nám na webu nefunguje, jaké zařízení pro prohlížení stránek používáte a mnoho dalších.

Marketingové údaje

Marketingová data nám prozradí, na které reklamy jste klikli nebo jak jsou naše kampaně na sociálních sítích úspěšné.