29.07.2016

Promíjení pokuty za neoznámení osvobozeného příjmu

Myš

Zdroj: financnisprava.cz

Generální finanční ředitelství vydalo pokyn, ve kterém se upravují pravidla pro promíjení pokuty za neoznámení osvobozeného příjmu.

V ustanovení § 38v zákona o daních z příjmů je zakotvena oznamovací povinnost, která se vztahuje na příjem osvobozený od daně, pokud přesáhne částku 5.000.000,-Kč za jednotlivý příjem.
Poplatník je povinen oznámit správci daně přijetí příjmu do konce lhůty pro podání daňového přiznání. Pokud nesplní poplatník svoji oznamovací povinnost, je v § 38w zákona o daních z příjmů zaveden sankční postih ve formě pokuty za neoznámení osvobozeného příjmu. V pokynu GFŘ-D-28 jsou řešeny podmínky, za kterých správce daně může prominout výše uvedenou pokutu.

Více informací na odkazu: http://www.financnisprava.cz/cs/dane-a-pojistne/novinky/2016

Tento pokyn se netýká hromadného promíjení příslušenství daně dle § 260 daňového řádu.

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Dejte nám prosím vědět, která data nám a našim partnerům dovolíte zpracovat.


Technická data

Trvale zapnuto

Webové stránky potřebují technická data pro správné fungování. Bez těchto dat by nebylo možné například vyhledávat, přehrát video nebo dokončit objednávku v e-shopu.

Analytické a statistické údaje

Analytické a statistické údaje nám pomáhají pochopit, jaké funkce jsou vaše oblíbené, co nám na webu nefunguje, jaké zařízení pro prohlížení stránek používáte a mnoho dalších.

Marketingové údaje

Marketingová data nám prozradí, na které reklamy jste klikli nebo jak jsou naše kampaně na sociálních sítích úspěšné.