01.03.2016

Kontrolní hlášení - workshop 10.3.2016

Myš

Milí klienti,
dovolujeme si Vás pozvat na 2 - 3 hodinový workshop „KONTROLNÍ HLÁŠENÍ“.

Místo konání: Orea Hotel Atrium v Otrokovicích, sál Riverside
Datum a čas: čtvrtek 10. 3. 2016 od 9:00 – 12:00 hodin
Přednášející: ing. Tomáš Goláň
Program: Celý workshop bude veden formou diskuze, kde si společně řekneme, co nás při prvním podávání kontrolního hlášení překvapilo, jaké jsme při tom měli všichni problémy a jak jsme je vyřešili. Pobavili bychom se znovu o splátkových kalendářích a dokladech z marketů v hodnotě nad deset tisíc korun a rovněž i o procesních věcech, tedy jak bude vypadat daňové řízení v případech, kdy nedojde k souladu v kontrolních hlášeních a soulad nebude vyřešen ani podáním následného kontrolního hlášení.
Cena: Kč 1 000,- včetně DPH (platba nejlépe v hotovosti v den konání)

Bude zajištěno drobné občerstvení.

V případě zájmu se můžete závazně přihlásit do pátku 4. 3. 2016 na e-mail: kriklavova@golan.cz.

Těšíme se na Vaši účast!

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Dejte nám prosím vědět, která data nám a našim partnerům dovolíte zpracovat.


Technická data

Trvale zapnuto

Webové stránky potřebují technická data pro správné fungování. Bez těchto dat by nebylo možné například vyhledávat, přehrát video nebo dokončit objednávku v e-shopu.

Analytické a statistické údaje

Analytické a statistické údaje nám pomáhají pochopit, jaké funkce jsou vaše oblíbené, co nám na webu nefunguje, jaké zařízení pro prohlížení stránek používáte a mnoho dalších.

Marketingové údaje

Marketingová data nám prozradí, na které reklamy jste klikli nebo jak jsou naše kampaně na sociálních sítích úspěšné.