09.11.2015

Konference na téma "Personalistika moderně a efektivně"

Myš

Dne 23. listopadu 2015 se uskuteční ve velkém kongresovém sále Otrokovické Besedy konference na téma PERSONALISTIKA MODERNĚ A EFEKTIVNĚ.
Pořadatelem konference reflektující moderní přístupy v personalistice se zaměřením na jejich efektivní aplikaci v praxi je nezisková organizace Madio o. s.
Cílem jednodenního setkání je uskutečnit otevřenou diskusi na téma rozvoje v personalistice současnosti. Prezentovány budou nejnovější metody při výběru uchazeče, výhody a nevýhody assessment a development center, vysvětlení principu reteaming® (koučování zaměřené na řešení) a mnohé další. Významnou součástí bude prezentování poznatků z praxe personalistů dynamické společnosti UGO a stavební společnosti NAVLÁČIL.
Společnost TOMÁŠ GOLÁŇ, daňová kancelář s. r. o. podporuje tuto akci jako generální partner. Rádi Vás zveme na tuto akci, která bude pro Vás zdrojem nových trendů a postupů v personalistice.

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Dejte nám prosím vědět, která data nám a našim partnerům dovolíte zpracovat.


Technická data

Trvale zapnuto

Webové stránky potřebují technická data pro správné fungování. Bez těchto dat by nebylo možné například vyhledávat, přehrát video nebo dokončit objednávku v e-shopu.

Analytické a statistické údaje

Analytické a statistické údaje nám pomáhají pochopit, jaké funkce jsou vaše oblíbené, co nám na webu nefunguje, jaké zařízení pro prohlížení stránek používáte a mnoho dalších.

Marketingové údaje

Marketingová data nám prozradí, na které reklamy jste klikli nebo jak jsou naše kampaně na sociálních sítích úspěšné.